Monday, January 21, 2008

累...

这几天真的好累
好怀念中学生涯
说真的,我好怀念中六的生活
虽然课业繁重了一些
但至少那时我想要过的生活
朋友,老师,个个都相处得很愉快
现在的我,日忙夜忙的在工作
其实我并不抗拒这样的日子
但我真的不太喜欢打工那儿的状况...

讨厌那个上司,整天戴着面具做人
对那些姓马的就温文有理
毕竟那儿都是姓马的
对我就时好时坏,还把我当作傻瓜
其他的同事大致上是没什么问题
但是那天我才发现到他们经常偷收顾客留下的tips
我真的好讨厌他们这样的行为...
在那儿做工又没有人跟我说话
做什么都是我单独一个人的
我好闷,我要发疯了!!!!
我好努力的在做工但你看见了吗?
你只会看到那些对你擦鞋的人的功劳而已
当聆教虽然有点辛苦
但至少没有埋没我的才华ok? (有点骄傲对吧? =.=" 太讨厌她了)
我不是大傻瓜你听见了吗?
我的朋友吃东西没有折扣,你的朋友就可以?
大学生,毕业了还在这儿做工?我不喜欢你!

5 comments:

Soo Chia said...

i saw ur comment d *touched*
dun bother those malay ler
brainless one
u juz need to stay there for a few months, tahan ler..
they have to work there for whole life one, so useless
add oil 2gtr with me, k? =)

Cory said...

my manager is chinese but i dun like her so much.ish
wen u back i tel u k?
lots stories to tel u hohoho
i help ntg lar u must jiayou jiayou!
okok,should be u add oil 2gtr wt me hoho
coz i stil ok,if i was u i sure cant stand for it ord
sc sc jiayou jiayou!!!

Jas ♥ Ryan said...

oh my oh my. everyone is bloggin in chinese. hehe. sad la now. . . pity yf's cousin. .

Jas ♥ Ryan said...

sigh. the world nowadays sux.
ppl sick everywhere. they doesnt know how to live their life!!!
its so unfair!. . .

dun care those fake people.
its so suffering have to face those fakers!!!!!

shit them!!!

jas

Cory said...

huh?wat happen to yf's cousin?
erm i'm much better now
can communicate better wt them ord
but i thinkin to quit d job lor
just dunno wen,aduh