Sunday, October 12, 2008

==发霉==兴奋==

我发现我的blog快要发霉了,
想想我来新加坡读书快要三个月了,
日子过得很快,是因为很充实吗??
好听的话也许是吧,换句话说,这样天天读书的生活超乏味的好吗?
而最大的问题是,读了这么久,你到底明白自己在读什么吗? =.=
这里竞争很强,若不把脚步放快一些,肯定会落在人家后头,苦苦追也追不上了

其实之前当我心情不好时会对室友发牢骚,一直在想是不是自己做错了选择来这里求学?
但我已认真地想过了,这里最终是我最理想的求学地点,
所以现在什么都不想,只劝自己努力读书
只希望自己可以在这边开心地过完我的大学生涯 =)

但,老毛病又来了,我真的很想很想家,我很怀念家庭的温暖...
今天姐姐过来新加坡找我,我超开心的!
她和姐夫买了好多日常用品给我然后去吃午餐,
这里真的是超爽的,clarke好美! 好想快点考完试到处去走走看看!!!
但是姐姐他们吃了午餐后就匆匆忙忙地回了.. =(
我真的好希望我们一家人可以常常聚在一起,哪怕是简简单单的每一天也好...
还有民耀啊,总觉得他好可怜,因为我没什么时间陪他...

啊!!!我真的好想家!!! T.T
快点考完那个笨蛋考试,然后跟仕佳去走走逛逛explore singapore
(要不然我们真的好像只懂ntu而已 =.=)
然后就...... 回家!!! =p


p/s: 今天的照片改天再补上吧! 还有还有,今天是我第二次吃日本餐哈哈破纪录了! bwuhahaha =p

9 comments:

Soo Chia said...

hey cha boh..
dun emo d..
have a nice nap now
later i go back emo with u lol.
mix with me more lah
i will change u into a healthy eater
eat more vege and jap food lol.
after final we go explore sg lah k
we go clarke quay, orchard..
i wan clubbing lol

foreverjas said...

finally !!! u blog !!! how're u!

foreverjas said...

soo chia wanna go clubbing???

Cory said...

haha yeah
"finally" lolx =p
hope the stupid final faster over lar T.T
hoho sg really got a lot of nice places
just v r too busy to go those places soooo sien T.T
yeah u teach me eat vege leh hoho
but then does it mean i "influence" u eat junk food ki?
omg omg jk haha!

Tan Chong It said...

偶然间闯进来的
想家就忍多一个月半吧
12月假期可以回去了

Cory said...

wah chong it
suprise to see u here hehe~
yalor cant do anythin d
just can wait for dec looooo T.T

Teron Tang said...

Haha,dd,first time leave u comment lo,paiseh ha,till now only free to leave u comment leh!
u try be more busy n few think of going back then time will be over very soon de la,k?
Jiayou n take care ya!

Cory said...

aiks i oso hope so leh T.T
stupid exam faster go away pls..
i wanna go back!omg omg!
so happy u leave me comment lolx

Teron Tang said...

Haha,sorry lo,i m going back soon liao,kakaka,22 oct,but i thinking i wanna drive back uum or not lo,coz easier for me!Waiting for u to come back ya!^.^